
اختلاس سه هزار میلیاردی در سال 89 و با دستان برخی بانک های دولتی خاطره ی ناخوشایندی را برای همه مردم دارد. خیلی ها وقتی دیدند بانک های دولتی در این اختلاس دست داشتند نسبت به بانک ها و دولت بی اعتماد شدند. اما قوه قضاییه در آن زمان بیکار نبود و متخلفان را بازداشتxa0 و در دادگاه های علنی به قرائت کیفرخواست آنها و دفاعیه های آنها پرداخت. این مسئله در قوه قضاییه به طور جدی پیگیری می شد به طوریکه در تلویزیون هم بارها اعلام شد. اما پس از اتمام دولت دهم و روی کار آمدن دولت یازدهم، این اختلاس دستمایه عد...
ادامه مطلب