
این روزا شهر پر شده از تکیه!
آدم هوس میکنه از هر کدوم یه بار چای بگیره، بخوره!
چند روز پیش یه جایی داشتم رد میشدم، چند تا پسر بچه 10،12 ساله،یه میز کوچیک گذاشته بودن یه گوشه ای، 2،3 تا پرچم کوچیک اویزون کرده بودن و با یه کتری کوچیک چای میدادن.
با اخوی رفتیم یه یکی یه دونه برداشتیم، چایشون رسما یخ کرده بود.
ولی مزه چای موکب هایی ک تو پیاده روی اربعین رو میداد.
اونجا واقعا درک کردم که مزه چای ها به کیفیت و تزئین تکیه و بلندی صدای مداحی ای که پخش میشه نیست!
مهم اینه ک چقدر عصاره ی عشق و اخلاص ریخته باشی تو چایت...
به قول یکی از رفقا! دعا کنید اخلاص داشته باشید
.............
یکی از رفقا تو گروه مون این یادداشت رو گذاشته بود ... خیلی باهاش حال کردم
دمت گرم رفیق !خیلی چیزا رو یادم انداختی دمت گرم
بچه رزمنده...
ما را در سایت بچه رزمنده دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 119